Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /public/sites/kanoforum.start2paddle.nl/httpdocs/config/stats.inc.php on line 251
Kanoforum.nl kano, kajak, forum, kanoforum, wildwater, vlakwater, branding, kanovaren, wedstrijdsport, sport, freestyle, rodeo, events, canadees, varen, peddel, kanosteun
Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Nept
gepost door: Nept op 08/02/18 19:39
Allen,

Ik wil gaag weten wat men zoal overal in Europa betaald om via een Trailerhelling zijn zeekayak in het water te leggen...

In Olhão, Portugal willen ze nu 6,15 € per keer in de jachthaven dat je de helling gebruikt om je zeekayak in het water te leggen...

Wat dan op 12,30 komt in/uit... Een dure zaak...

In Nederland heb ik wel eens 1.00 a 2.00 € betaald aan een jachthaven...

Alvast bedankt,

Nept heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 08/02/2018 21:15

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
SEAWOLF
gepost door: SEAWOLF op 08/02/18 23:21
Betalen? Waarom niet gewoon bij een zandstrand instappen?
Nept
gepost door: Nept op 09/02/18 04:53
Bezit geen auto dus moet me aan de plaatsen houden die ik met een kanokarretje kan bereiken... Jammer genoeg is er niet overal een mooi zandstrandje bereikbaar met een kanokarretje.
Nept
gepost door: Nept op 09/02/18 04:53
Bezit geen auto dus moet me aan de plaatsen houden die ik met een kanokarretje kan bereiken... Jammer genoeg is er niet overal een mooi zandstrandje bereikbaar met een kanokarretje.
JB-NL
gepost door: JB-NL op 09/02/18 13:26
Betalen om een kajak te water te laten....? ammeh..la...
Wel ooit iemand gehad die geld vroeg toen we door de open sluis voeren...ook hard uitgelachen..

En anders ga je naast de jachthaven te water.
Als je de stalling van je auto op de jachthaven moet betalen, daar kan ik me iets bij voorstellen...

JB
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2018 Kanoforum.